هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد  از حرم ۵ دقيقه با ماشين و ۲۰ دقيقه پياده  مي باشد. این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل الماس مشهد

هتل  الماس مشهد در مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) در خیابان امام رضا قرار گرفته است. اين هتل 4 ستاره با انواع اتاقها و دارای مجهزترين و مدرنترين امكانات رفاهی و آسايشی با طراحی و معماری نوين، ميهمان نوازی ايرانيان را در فضایی دلنشین به يادگار می گذارد. امکانات این هتل شامل رستوران -wifi- روم سرویس-فست فود-چایخانه سنتی(فضای باز)-لاندری-تاکسی سرویس-خدمات تور-سالن ماساژ آقایان و بانوان-سالن آرایش بانوان-سالن کنفرانس- سالن جلسات -اتاق بازی کودکان-صرافی-کتابخانه-کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دارای پرسنل مجرب که 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور مشهد می باشند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: